آرزوی من

با ثانیه ها سال بسازیم

1391/8/28 23:53
نویسنده : من
1,428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

دوروز پیش نمیدونم یا سه روز پیش توی اینترنت در حال چرخیدن بودم که یک آگهی توجهم رو جلب کرد ... کسب در آمد با کلیک ..  از این آگهی ها زیاده توی اینترنت .. ولی خوب این یکی یه جورایی منو گرفت ... با خودم گفتم خوب من میام این همه کلیک میکنم .. خوب دوتا کلیکم اونجا میکنم پول میگیرم ... آدم که از پول بدش نمیاد ...  روش کلیک کردم ... رفتم توی یک سایت تبلیغاتی .. بعد رفتم به قسمت راهنما .. و یکمی خوندم ... بعد عضوش شدم .... و اونجا قوانینشو خوندم ... نوشته بود بابت هر کلیک 60 ثانیه ای 10 تومان به حسابمان میریزد .. بعدش رفتم توی قسمت مشاهده آگهی ها ... چند تا آگهی 10 تو مانی بود الباقی همه 5 تومانی بودند ... بعدش روی چند تا از آگهی ها کلیک کردم ... فکر میکنم سه تا آگهی 10 تومانی داشت ... خوب توی هر صفحه 60 ثانیه صبر کردم بعد که پیام تایید اومد صفحه رو می بستم و روی آگهی بعدی کلیک میکردم ... چون نمیشه هم زمان دو تا آگهی رو در یک سایت دید ... 10 تومانی ها که تموم شد .. رفتم سراغ 5 تومانی ها ... 5 تومانی ها مدتشون 30 ثانیه ای بود .... چند تایی رو نگاه کردم ... بعد یهویی روی یکی کلیک کردم .. و با پیغام عجیبی مواجه شدم  ..... شما نمیتوانید در هر روز بیشتر از 6 آگهی را مشاهده کنید .... رفتم سراغ حساب و کتاب ....

خوب اگه من تمام این آگهی ها رو در حالت ماکسیموم در نظر بگیرم ... یعنی همشون 10 تومانی باشند ...  در روز 6 مرتبه میتونم ازشون استفاده کنم ... به عبارتی با صرف وقت 6 دقیقه در روز 60 تومان پول به دست میآورم ...  به عبارتی من در سال با صرف وقت 2160 دقیقه که میشه 36 ساعت ... میتونم 21600 تومان درآمد کسب کنم .. خوب این رقم در مقیاس سال خیلی ناچیزه ... رفتم توی نت سرچ کردم و دیدم از این سایت ها خیلی زیاده .... بعد رفتم و توی 5 تا از این سایت ها عضو شدم ... چون توی هر یک از این سایت ها فقط میشه یک بار ثبت نام کرد ... دوباره حساب و کتاب کردم ... اینبار هم ماکسیموم در نظر گرفتم ... خوب درامدم 5 برابر شد یعنی در سال یک چیزی حدود 108000 تومن  ولی خوب صرف وقتم هم 5 برابر شد 10800 دقیقه در سال که میشه 180 ساعت یعنی هفت روز و نیم کامل در طول یک سال ... ای بابا مگه خلم ... اگه من در طول همین یک سال این مدت رو در سر کارم اضافه کاری کنم و فقط بابت هر ساعت 2000 تومن اضافه کاری بگیرم میشه یه چیزی حدود 360000 تومن ... یکمی فکر کردم با خودم گفتم خوب زرنگی میکنم ... 5 تا پنجره مرورگر باز میکنم و با هر کدوم وارد یکی از این سایت ها میشم و هم زمان پنج آگهی رو نگاه میکنم  ....  اینجوری وقت کم تری میزارم .... ببینیم زرنگی من به کجا رسید .... 36 ساعت مساوی میشه با 108000 تومن .... یعنی ماهی 9000 تومن یعنی در بهترین حالت یک دهم قبض مبایلم ... همون ماهی 2 ساعت اضافه کار واستم به صرفه تره .....

بیاین این ماهی دو ساعت رو چند جور حساب و کتاب کنیم همه چیز که پول نیست ... اول بیاین این دو ساعت رو چنج کنیم ... دو ساعت در ماه میشه ...  بیست و چهار ساعت در سال ... و اگر به ثانیه تبدیلش کنیم میشه 86400 ثانیه ... خوب حالا ... بریم سراغ منطق ....

  • من اگر در هر 10 ثانیه بتونم 4 خط کتاب .. مقاله یا مطلب بخونم در تول یکسال موفق میشم ...  34560 خط .. اگر هر صفحه کتاب رو تقریبا 20 خط در نظر بگیریم میتونیم یک کتاب 1728 صفحه ای رو بخونیم .. واسه خودش یک دایره المعارفی شد ... واسه خودم یه پا فیلسوفی چیزی میشم نیشخند
  • اگر در هر یک دقیقه 6 خط مطلب بنویسم ... میتونم در طول یک سال 8640 خط مطلب که اگه بخوام از همون کتابای 20 خطی چاپ کنم .. اوف چه شود .. کلی ماندگار میم .. میشه یک رمان  432 صفحه ای 
  •  اگر طبق قانون کار من یک کارگرساده بی سواد  باشم ... در ساعت پنج هزار و خورده ای حقوق میگیرم که این حقوق در اضافه کاری میشه ضریب 1.8 حالا ما همون پنج تو من رو در نظر میگیریم اصلا .. سالش میش  120000  تومن 
  • اگر در هر ثانیه یک متر بدوم هم میتونم بعد یک سال ادعای ورزش کاری در حد المپیک کنم  

نه بابا هیچجوره نمیصرفه وقتتو حروم این طور درآمد ها بکنی .. همون بیکار بمونی خیلی بهتره  .... 

این ماجرا گذشت تا من دیشب رفتم به بستر خواب اونجا بود ... که   ... یه فکر بکر زد به کلم ... میشه با این قطره یه دریا ساخت ... خیلی هم سخت نیست ...

حالا میخوام باقیشو توی ادامه مطلب بگم ...... 

خوب .. خستگیتون در اومد از تنتون ... بریم سراغ ماجرای تبدیل قطره به دریا ... نه اقیانوس شاید هم بیشتر .... خوب تا اونجا رسیدیم که روزی 300 تومن هیچجوره به صرف وقتش برای من و شما نمیارزه .. خدایی روز 300 تومن ینی یک بلیط اتوبوس اونم یک سره ... ولی دیشب یه فکری کردم ... این پول برای من ارزش نداره خوب چون نصبت به درآمد خودم قیاس میکنم ... و .. برای رسیدن به مقداری که من برای رسیدن به اهدافم در نظر دارم خیلی کوچیکه  .. ولی شاید برای یه چیز دیگه بصرفه .... سالی 108000 تومن منو به هیچ کجا نمیرسونه ... ولی میتونه در روز اول مهر هر ساله برای یک بچه .. تنگ دست ... لوازم تحریر یک سال مدرسشو فراهم کنه .. من و شما دستمون ... به دهنمون میرسه .... میریم برای خانوادمون لوازم التحریر چند صد هزار تومانی و فانتزی میخریم ... ولی برای اون بچه ای که پشت برگه های آگهی ها ... تکلیف مینویسه ... یه دفتر صدبرگ کاهی .. حکم همون دفتر فانتزی با جلد زیبا و برگه های سفید با خط کشی های آبی فیروزه ای رو داره ... فکر میکنم بتونم با 108000 تومان حد اقل سالی یک کاپشن برای اون سه خواهری بخرم .. که یک کاپشن پاره رو نوبتی میپوشند و به مدرسه میرن ... در زمستان .... فکر کنم در این شرایط بصرفه ... حالا  روزی چند دقیقه در کنار وقت گذرونی خودم در اینترنت یه وقتی رو هم صرف کنم .... میدونی نمیتونم با کلمات و جملات فکرمو به تصویر بکشم .. فقط همین قدر میگم که وقتی فکرشو میکنم که دارم با خدا معامله میکنم ... دیگه توجیهی ندارم ... 

 

 

 

 

دیدی با یه قطره آب هم میشه رفت و با اقیانوس معامله کرد .... خدارو چه دیدی شاید من شروع کردم  به کلیک کردن .. چند نفر دیگه هم اومدن کمک .. کلیکامون زیاد شد .. مگه حکایت آش سنگو نشنیدی .. حالاما سنگشو انداختیم .. یا از آخر ... آش میخوریم ... یا .... آب زیپو ....

راستش میخواستم لینک اون سایتا رو بزارم آخر همین مطلب .. گفتم شاید برداشت مطلوبی نشه .. شاید با خودتون بگید .. اینهمه حرف زد که برای خودش تبلیغ کنه و زیر مجموعه جمع کنه 

 

حالا بزارم یا نزارم فرقی هم میکنه آیا ؟


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان مهنا
28 آبان 91 21:09
بیا من موندم این غتره همه جا باید باشه
ستاره زمینی
30 آبان 91 9:21
ای به دل بسته ، قدری آهسته کن مدارا با ، زینب خسته . . . یا حسین مظلوم . . . **
مامان مهنا
30 آبان 91 11:14
تا یک سال دیگه این وجه نقدی ک در میاری یا ب عبارتی همون 108 هزاره فقط میشه باش ی پاک کن خرید
مامان سبحان جون
1 آذر 91 2:47
اگه همه به فکربودن دیگه این بچه ها تو جامعه نبودن حتی اگه بااین پول یک پاک کن بشه خرید باید خرید و همیشه قطره بوده تا دریا درست شده
سام ومامان کیوانه
6 آذر 91 5:53
سلام .مثل همیشه از نوشته هاتون لذت بردم .بعد از یه غیبت تقریبا سه ماهه بالاخره آپ شدیم . خوشحال می شیم بازم مثل همیشه بهمون سر بزنید . موفق باشید .کلیک .کلیک کلیک .....
مامان مهنا
6 آذر 91 14:52
ادم این همه وقت بزاره تا بعد از ی سال بتونه پاک کن بخره؟؟؟ خو از همون اول خودش میره ی پاک کن بخره ک با صرفه تره
مامان محمد معین
8 آذر 91 18:03
..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ
مامان سبحان جون
9 آذر 91 21:28
سلام اهنگ قبلی وبت خیلی خوشمل تر بود
مامان سبحان جون
11 آذر 91 0:43
ما اپیممممممممممممممممممممممممم
ستاره زمینی
12 آذر 91 10:56
مامان سبحان جون
14 آذر 91 1:38
مامان سبحان جون
16 آذر 91 2:13
سهراب گفتي:چشمها را بايد شست..... .شستم ولي !......... گفتي: جور ديگر بايد ديد.......ديدم ولي !.............. گفتي زير باران بايد رفت........رفتم ولي !............. او نه چشمهاي خيس و شسته ام را..نه نگاه ديگرم را...هيچ کدام را نديد !!!! فقط در زير باران با طعنه اي خنديد و گفت: " ديوانه باران نديده
مامان امیر.پسرسرما
17 آذر 91 10:54
سلام خیلی فکرجالبیه... اگرهمه به این موضوع فکرکنند،کمی ازمشکلات حل میشه موفق باشید.
مامان محمد معین
23 آذر 91 12:51
این که به فکر باشیم خیلی خوبه ولی با این پولها نمیشه کار زیادی کرد باید یه فکر اساسی کرد
مامان مهنا
26 آذر 91 0:42
پست جدید نمیزاری


چرا
مامان سبحان جون
26 آذر 91 14:59
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرزوی من می باشد