آرزوی من

ندا یا صدا

1391/11/6 3:31
نویسنده : من
929 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام خدا ... سلام ... دارم سلام میکنما .. پس چرا هیچی نمیشنوم ... ینی جوابمو نمیدی ... نه ..نمیشه .. مگه میشه .. تو رحمانی .. تو رحیمی ... ایراد از یه جای دیگه است .. آخه کجاست ؟ .. آها ! فهمیدم .. گرفتم ... دوزاری افتاد .. شاید من نمیشنوم .. آره من نمیشنوم ... تازشم ...وقتی میشنوم معرفتشو ندارم .. خودم گوشامو میگیرم .. آره .. گوشامو میگیرم ..من نمیخوام بشنوم ..میدونی خدا .. تو منو عالم نیافریدی .. ولی عاقل آفریدی .. بهم گفتی اگر عالم باشی از ترس میای به طرف من .. ولی اگر عاقل باشی با دلت میای به طرفم ... راست گفتی .. الانم تعجب نکن که فهمیدم ... آره فهمیدم .. یادت میاد اونروز گوشیم زنگ خورد ؟ .. آره ! .. یادت اومد ؟ .. درسته همون روزی که عین موشک کروز شیرجه رفتم روی گوشیم ... پشت خطیم اشتباه گرفته بود .. ولی من خط رو گرفتم ... یادم اومد نمازم داره قضا میشه .... اونجا بود که فهمیدم .. تو هر روز منو صدا میکنی ... بهم میگی بیا .. بدو ..بیا تا با هم صحبت کنیم .. بیا ..بدو بیا برای رستگاری ... بیا برای انجام بهترین کار ها ... خدا من نمیخوام بشنوم ...تو صدام میکنی .. من میشنوم ولی توجه نمیکنم .. ولی گوشیم تا صدام میکنه با اینکه نمیدونم کی داره صدام میکنه با سرعت میرم به طرفش .. میرم با اونی که نمیدونم کیه صحبت کنم .. .. .. الان میخوام یه چیزی بگم روم نمیشه ...میترسم ..میترسم ازم ناراحت بشی .. اگه نمیترسیدم میگفتم دیگه هیچوقت صدام نکن چون از صدات خجالت میکشم ..

خدایا قبل از اینکه صدام کنی بیدارم کن

 http://ice-time.persiangig.com/image/ice-nini/neda%20ya%20seda.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان سبحان جون
29 آذر 91 14:24
مثل همیشه مطلبت به دل نشست
مامان مهنا
29 آذر 91 17:39
راست میگی تاحالا از این بعد ب قضیه نگاه نکرده بودم خدا خیلی موقع ها صدامون میکنه اون ماییم ک صداشو نمیشنویم ولی تو چ خوب برای خودت تعبیر میکنی اما من نمیتونم احساس میکنم ی جای کارم اشتباست باخودم فکر میکنم ک این اتفاقا دلیلش چی میتونه باشه اما فکر الکی ک فایده نداره
مامان مهنا
29 آذر 91 17:39
عکست برای من باز نشد


ممنون از توجهتون
به زودی تمام آپلود های وبلاگ رو به یک سرور دیگه منتقل میکنم
مامان محمد معین
30 آذر 91 1:25
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . . پیشاپیش یلدا مبارک
مامان امیر مهدی (سوده)
30 آذر 91 13:10
وایییییییییییییی چه عجب امدید!کجایی دوست قدیمی!ممنون از مطلب زیبایتان


والا ما که همیشه هستیم
فقط وقت عرض ادب نداریم

یلداتون بر شما و خانواده محترمتون مبارک
سام ومامان کیوانه
6 دی 91 2:21
من وخداوند هر روز فراموش میکنیم .او خطاهای مرا ومن لطف های او را . خیلی قشنگ بود در عین سادگی پر معنا
ستاره زمینی
6 دی 91 8:18
بسیار جالب مثل همیشه با معنی........
مادر باران
7 دی 91 1:49
بله همیشه همینطوریه خدا همیشه یادمونه کنارمون و هر لحظه میخواد یادش باشیم واسه ارامش خودمون اما همش در حال گول زدن خومونیم
مامان مهنا
8 دی 91 2:17



مامان مهنا
10 دی 91 2:23
مامان مهنا
10 دی 91 2:23
مامان محمد معین
19 دی 91 19:17
آهنگ زیبایی را برا وبلاگتون انتخاب کردین مخصوصا دکلمه خسرو شکیبایی به قول شاعرا شعر خوب نوشتن یه چیزه شعر رو خوب خوندن یه چیز دیگه من که واقعا لذت بردم
مامان سبحان جون
25 دی 91 9:57
دیگه اپ نمیکنی؟؟؟؟؟


را اینشاالله
مامان مهنا
28 دی 91 15:41

خو ی پست جدید بزار دیگه


چشم ... مخم جواب نمیده خو
سام ومامان کیوانه
15 بهمن 91 12:15
یادت ای دوست بخیر ...... بهترینم خوبی ؟؟؟؟خبری نیست زتو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرزوی من می باشد