آرزوی من

تلنگر

1391/11/19 2:31
نویسنده : من
755 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اول از همه من باید بابت تمام بد قولی هام معذرت خواهی کنم .. و یک تشکر مخصوص از تمام کسانی که به یادم بودن ... واقعا ممنونم ... مرسی ...راستش تو این مدت خیلی موضوع برای نوشتن داشتم ولی خوب واقعا وقت نشستن و نوشتن رو نداشتم .. به معنای واقعیش ... راستش فکر میکنم این موضوع با تمام موضوعاتی که تا حالا نوشتم خیلی فرق میکنه ..... امروز اومدم برای نوشتن یه چیز دیگه ... جریان از این قراره که امروز توی روزنامه یه چیزی خوندم حسابی کفری شدم ... با خودم گفتم این فقط میتونه یه توهین به شعور و شخصیتمون باشه ... مثل این میمونه من بگم ساعت 24 صبحه ..... یا خودم نفهمم ... یا طرف مقابلمو نفهم فرض کردم ... که در هر دو صورت بی شعوری خودمو میرسونم ... مگه ما خریم؟ .. ینی ما اینجا زندگی نمیکنیم؟ ... کوریم؟ ... چند وقتیه یه چیزایی رو دارم میبینم .. عقده شده توی دلم میخوام به یکی بگم ... هی نمیشه ... توی روزنامه خراسان امروز 18 بهمن 1391 نوشته بود ...بانک مرکزی لطف کردند بعد از کلی تحقیق و حساب و کتاب اعلام فرمودند نرخ تورم 28/7 درصد بوده ... با این حساب یعنی اگر پراید قبلا بوده 10,000,000 الان شده 12,870,000  در جریان باشید دلار 1,000 تومنی الان شده 1,287 تومن ...یه وقت فکر نکنید شده 3,800 تومن ها ... بانک مرکزی عزیز اینم ببینی بد نیست

یا شایدم اینو اعلام کردی که با همین معیار خودت حقوق کارمندا و قشر ضعیف رو محاسبه کنید .. بچه زرنگی ها !!....

نمیخوام کشش بدم و از گوشت و برنج و لباس و روغنو اینا هم بگم ... و الی خودتم میدونی مرغ زنده از مرغ منجمد بی خاصیت ارزونتر شد ... باز جالبه تخم مرغه از خود مرغه هم گرونتر شد ....

بگذریم ... بریم سراغ بعدی ... توی صفحه 9 همین روزنامه از ارتش قدر دانی کرده بود ... به زبون خودمونی نوشته بود .. ازتش محترم از خیانتت متشکریم ... من میگم این افتخار یه ارتش نمیتونه باشه که به دولت مطبوعش خیانت کنه و پشتشو خالی کنه ..... پس من به ارتش شاهنشاهی کشورم افتخار نمیکنم ... من به ارتشی مینازم که با تمام تحریم ها .. مانورها .... و تبلیغات ... هنوز هم ارتش قدرت مند کشورمه .... به ارتشی دارم امروز افتخار میکنم که وقتی کماندوهای sas انگلیسی 5 سانتی متر میان توی آب کشورم چنان خودی از خودش نشون داده که وقتی نظامی کشورمو میبینه خودشو خراب میکنه ... این ارتش اون ارتش نیست ... اون ارتش سپاه رو ساخت (عاقل و بالاشاره)

اینم مهم نبود ... تازه میخوام مهمترین قسمت اتفاقات اخیرو بگم ... همتون ماجرای مجلسو خبر دارین دیگه  ... آفرین به رئیس دولت و آفرین به رئیس مجلس کشورم .. مرحبا ... ایول ... من توی کشوری دارم زندگی میکنم که رئیس دولت و رئیس مجلسش همو تهدید میکنن .. کل انداختن ... این پته اونو میریزه رو آب اون پته اینو ... آقا این آدم منه .... اینو لو بدی آمارتو میدم ... * چی میخوای بگی مثلا ؟ ... حال کردی بگم داوودتون اومد چی گفت چوقولیتو کرد ... فکر کردی من خبر ندارم * آقا سه نکنی ها تورم رو 28 درصد اعلام کردم سه نکنیش ها * وزیر منو عزل میکنی حالا میبرمش قاهره حالشو ببره دماغت بسوزه * خوب این یکی رو بازداشت میکنم تا روت کم بشه .... بعد چی میشه این وسط من نیگا میکنم میبینم طرف تیتر زده بیعت با معاویه ::::::::: معاویه برگشت به عمر و عاص گفت .... این جماعت حکومت علی(ع) و محمد(ص) رو دیدن مگه میشه بیان خلافت منو قبول کنند؟ ... عمرعاص گفت : ... کاری نداره که محک میزنیم ... بیا بگو روز جمعه میخوایم بریم سفر کار داریم و اینا سرمون شلوغه نماز جمعه رو روز چهار شنبه میخونیم ... روز چهار شنبه رفتن مسجد دیدن جمعیت احمق پاشدن اومدن ... عمر عاص گفت خیالت راحت اینا آماده خلافتتن .... امسال هم حکومت ایران میخواست مردمشو محک بزنه ... گفت 13 آبان عیده بیاین تظاهراتو 12 آبان برگزار کنیم ...

منم کامنت گزاشتم نوشتم به کوری چشم شما دیدین که همه هم اومدن بیعت کردن ....

اینجا میخوام اینو بگم چرا این تیتر نوشته شد ؟... حواستون باشه ها من هنوز همون ایرانیم سری قبلی از تو کاواره اومدم تو سنگر نماز شب خون شدم هشت سال جنگیدم .. ایندفعه از توی حسینیه میام ... اون که کاوارش بود اونجوری کرد ... دیگه خودت برو حسابشو بگن ایندفعه با چه جونوری طرفی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سبحان جونی
19 بهمن 91 2:43
مامان مهنا
20 بهمن 91 13:49
پراید شده 20میلیون
مامان مهنا
20 بهمن 91 13:50
افتضاح شده مملکت واقعا میگم
مامان امیر مهدی (سوده)
21 بهمن 91 11:04
خداوندا ارامش را همچون دانه های برف ارام و بی صدا بر سرزمین قلب کسانی که برایم عزیزند ببار چه گویم که ناگفتنم بهتر است....مثل همیشه نوشته هایتان زیبا و پر محتواست.
مامان محمد معین
22 بهمن 91 1:51
ای کسانی که ایمان آورده اید عمرا دیگه بتونید بخورید و بیاشامید چه برسه به اینکه اصراف کنید
ستاره زمینی
22 بهمن 91 9:48
ستاره زمینی
22 بهمن 91 9:49
مطالب زیبا و با محتوایی مینویسید.
مادر باران
24 بهمن 91 9:32
من ملک بودم و فردوس برین جایم بود
سام ومامان کیوانه
30 بهمن 91 1:39
مستی ام درد منو دیگه دوا نمی کنه ...
سام ومامان کیوانه
30 بهمن 91 1:42
به یالا پارسال دوست امسال آشنا .کجایی بابا مردیم از دلتنگی . خودمون می اومدیم راضی به زحمت نبودیم .اوضاع بنزینتون ردیفه هااااااااااااا


همون دیدم نمیاین گفتم شاید تاثیر دلار و بنزینه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرزوی من می باشد