آرزوی من

بدون عنوان

1392/2/24 9:07
نویسنده : من
573 بازدید
اشتراک گذاری

به كلينيك خدا رفتم تا چكاپ هميشگي ام را انجام دهم. فهميدم كه بيمارم …خدا فشار خونم را گرفت، معلوم شد كه لطافتم پايين آمده... زماني كه دماي بدنم را سنجيد، دماسنج 40 درجه اضطراب نشان داد... آزمايش ضربان قلب نشان داد كه به چندين گذرگاه عشق نياز دارم، تنهايي سرخرگهايم را مسدود كرده بود … و آنها ديگر نمي توانستند به قلب خالي ام خون برسانند.

به بخش ارتوپدي رفتم. چون ديگر نمي توانستم با دوستانم باشم و آنها را در آغوش بگيرم.

بر اثر حسادت زمين خورده بودم و چندين شكستگي پيدا كرده بودم... فهميدم كه مشكل نزديك بيني هم دارم، چون نمي توانستم ديدم را از اشتباهات اطرافيانم فراتر ببرم... زماني كه از مشكل شنوايي ام شكايت كردم معلوم شد كه مدتي است كه صداي خدا را آنگاه كه در طول روز با من سخن مي گويد نمي شنوم...!

خداي مهربان براي همه اين مشكلات به من مشاوره رايگان داد و من به شكرانه اش تصميم گرفتم از اين پس تنها از داروهايي كه در كلمات راستينش برايم تجويز كرده است استفاده كنم:

هر روز صبح يك ليوان قدرداني بنوشم...

قبل از رفتم به محل كار يك قاشق آرامش بخورم...

هر ساعت يك كپسول صبر، يك فنجان برادري و يك ليوان فروتني بنوشم...

زماني كه به خانه بر مي گردم به مقدار كافي عشق بنوشم...

و زماني كه به بستر مي روم دو عدد قرص وجدان آسوده مصرف كنم...

اميدوارم خدا نعمتهايش را بر شما سرازير كند:

رنگين كماني به ازاي هر طوفان،

لبخندي به ازاي هر اشك،

دوستي فداكار به ازاي هر مشكل،

نغمه اي شيرين به ازاي هر آه،

و اجابتي نزديك براي هر دعا. (آمين)

احمد شاملو .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمد معین
7 اردیبهشت 92 1:53
آمین
مامان مهنا
11 اردیبهشت 92 18:13
و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !

نمیخوای از گندیدگی نجات پیدا کنی


قبلا سرکه کنار گذاشتم
مامان محمدرضا(آلوچه ی مامان)
12 اردیبهشت 92 0:47
عیدتون مباررک


همچنین عید شما هم مبارک
مامان فاطمه
24 اردیبهشت 92 16:02
سلام مرسی که به وبمون اومدین
مامان آتنا جون
4 خرداد 92 9:54
سلام خوبید
به جمع دوستان ما خوش آمدید
با اجازه لینک شدید


سلام ممنون از لطفتون
navvab
26 آذر 92 20:10
عالی بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرزوی من می باشد