آرزوی من

هوس امروز من

1392/3/26 23:02
نویسنده : من
758 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

اول از همه یه چاق سلامتی بکنیم ..خوبید .. با زحمات ما .. مارو نمیبینید خوشحالین ..چیکا کنیم دیگه تو خونمونه ..یه ایرانی بودنه و تعارفاش .. اصلا تعارف نکنیم که ایرانی نیستیم ---- بگذریم !

امروز حوسم کرد بیام آپ کنم بعد مدت ها ... ولی هیچ موضوع و فکر قبلی در کار نیست ..

میدونی الان دارم به چی فکر میکنم ... داشتم به این فکر میکردم که چرا تو این سریالای ترکی یه بچه حلال زاده پیدا نمیشه .. تازه این نسل آیندشون که همشون مورد دارن بماند .. یکی دو نسل قبل هم زیاد روی اعتبارشون نمیشه حساب کرد .. 

به قول عزیزی

  • تو سریالای ترکی یه بچه حلال زاده پیدا کنی بلند صلوات
خوب دیگه حرف امروزم همین قدر بودچشمک
راستی کسی میدونه چرا جریان سریالای ترکی این مدلیه ؟
 
پسندها (1)

نظرات (5)

مامان مهنا
26 خرداد 92 17:51
هوس درسته نه حوس


خوب من حوس کرده بودم هوسم نمیومد
مامان امیر مهدی (سوده)
29 خرداد 92 4:33



سلام
خدایی نکرده چیزی شده
مامان مهنا
28 مرداد 92 16:38
بانو
12 اسفند 92 10:23
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
الهام مامان امیر علی جون
25 اردیبهشت 93 13:04
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرزوی من می باشد