آرزوی من

اشک مادر ....

1391/5/23 21:02
نویسنده : من
953 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

راستش امروز داشتم توی وبلاگای نی نی وبلاگ میچرخیدم  یهویی دلم واسه مامانم تنگ شد .. آخه میدونی چی دیدم ؟ .. یه عالمه مامان دیدم که هر کدوم به یه شکلی جدا از مشکلات و تلاشهای روزانشون اومده بودند و با عشق برای بچه هاشون دفتر خاطرات مینوشتن ... اونم دفتری که هنوز خودشون هم نمیدونن آیا واقعا خونده میشه .... یا اصلا این سایت موندگار میمونه تا اون موقع (ایشالا که میمونه) ولی با این تفاسیر با عشق این کارو انجام میدن ... جدا چرا اینقدر پدر و مادرا منو و مایی رو دوست دارند که در آینده نمیتونیم حتی یک در صد .. نه .. یک میلیونم  ... بازم نمیشه شاید یک n از زحماتشون رو جبران کنیم ؟ ... الان نظرم عوض شد .. اونا که انتظار جبران از ماندارن ... ولی خدا کنه من و ما بتونیم جبرانش کنیم ... من اگه بتونم یه درصدشو جبران کنم به خودم افتخار میکنم ....

خدایا کمکم کن بتونم یک قطره از اشکهای مادرم و یک ثانیه از زحمات پدرم را جبران کنم

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی

توی روزگار غربت با غم دل آشنایی

مینویسم از سرخط مادر ای معنی بودن

مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن

آسمانی پر از ستاره٬دشتی پراز گل٬

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جای دارد

 

ice.niniweblog.com

یه سری هم به ادامه مطلب بزن.....

پسربچه ای از مادرش پرسید:چرا تو گریه می کنی؟
مادر جواب داد برای اینکه من زن هستم.
او گفت: من نمی فهمم!مادرش اورا بغل کرد و گفت: تو هرگز نمی فهمم
بعد پسربچه از پدرش پرسید:چرا به نظر می آید که مادر بی دلیل گریه می کند.
همه زنها بی دلیل گریه می کنند!این تمام چیزی بود که پدر می توانست بگوید.
پسربچه کم کم بزرگ و مرد شد.اما هنوز درشگفت بود که چرا زنها گریه می کنند؟
سرانجام او خدا را در خواب دیدو از او پرسید:
خدایا چرا زنها به آسانی گریه می کنند؟
خدا پاسخ داد:وقتی من زن را آفریدم،گفتم او باید خاص باشد....
من شانه هایش را آنقدر قوی آفریدم تا بتواند وزن جهان را تحمل کند ….و در عین حال شانه هایش را مهربان آفریدم تا آرامش بدهد.
من به او یک قدرت درونی دادم ...تا وضع حمل و بی توجهی که بسیاری اوقات از جانب بچه هایش به او می شود را تحمل کند.
من به او سختی را دادم .... که به او اجازه می دهد وقتی که همه تسلیم شدند او ادامه بدهد …. و از خانواده اش به هنگام بیماری و خستگی ، بدون گله و شکایت مراقبت کند.
من به او حساسیت عشق به بچه هایش را در هر شرایطی حتی وقتی بچه اش او را به شدت آزار داده است ارزانی داشتم.
من به او قدرت تحمل اشتباهات همسرش را دادم و او را از دنده همسرش آفریدم تا قلبش را حفظ کند.
من به او عقل دادم ...
سرانجام اشک را برای ریختن به او دادم.
این مخصوص اوست تا هروقت که لازم شد از آن استفاده کند.
پسرم می بینی که زیبایی زن در لباسهایی که می پوشد …. ودر شکلی که دارد .... یا به طریقی که موهایش را شانه می زند نیست.
زیبایی زن باید در چشمانش دیده  شود.
چون دریچه ای است به سوی قلبش، جائیکه عشق سکونت دارد.

ice.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نسترن(مامان نیروانا)
23 مرداد 91 23:30
عزیزم چقدر زیبا احساساتتو بیان کردی...انشاا...همیشه برای پدر و مادر مهربونت بهترین باشی


=============================
کاش بودم یا باشم
آیدا(مامان الینا)
24 مرداد 91 0:27
سلام عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی داری مرسی که به من و الینا سرزدی بازم منتظرتون هستیم
ستاره زمینی
24 مرداد 91 0:53
بسیار زیبا و معنا دار.تشکر از پست جالب.
ستاره زمینی
24 مرداد 91 0:53
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
24 مرداد 91 12:18
سلام گلم پست جالبی بود افرین
مامان سارا
24 مرداد 91 14:19
سلام وبلاگ جالبی دارین.ممنون که به ما سر رزدین بازم به وبلاگ ما بیاین خوشحال میشیم
❤مامان آزی❤
24 مرداد 91 17:10
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان سوشیانت
24 مرداد 91 18:26
سلام عزیزم وبلاگ جالبی داری این پستت خیلی گریه دار بود مخصوصا من که الان امادگی گریه رو دارم
مامان مهنا
25 مرداد 91 2:53
عزیزم منم لینکت کردم
مامان اتنا
26 مرداد 91 3:20
به بهشت نمی روم اگر مادرم انجا نباشد.
مامان لنا
26 مرداد 91 19:11
مرسی به وب لناجون سر زدین . وب جالبی داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرزوی من می باشد