آرزوی من

اولین

1391/5/20 3:12
نویسنده : من
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این اولین پست وبلاگمه این وبلاگو همین الان ساختمش اسم قشنگی داشت فکر کردن به کودکی رو دوست دارم

امشب شب عزیزیه شب بیست و یکم ماه رمضانه خیلی حالم گرفته است امشب دوتا اتفاق بد برام افتاد یکیش اینکه دلتنگم ...........

دومیشم اینه که یه خبر خیلی بد بهم رسید ... پدر یکی از عزیز ترین دوستام امشب در یک حادثه اتموبیل جونشو از دست داده خدا بیامرزدش

میخوام تو این وبلاگ تا میتونم بچه باشم شاید بتونم شاید هم.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
20 مرداد 91 12:14
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و التماس دعا تو این شبهای عزیز از شما دعوت می کنم به وبلاگ ملیسا خانم که با عکسهای مسافرتش به شمال به روز شده کلبه حقیرانه ما رو مجلل کنید . ضمنا وبلاگتون زیباست . ممنون میشم اگر مثل همیشه با گذاشتن یک نظر ما رو مفتخر کنید .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرزوی من می باشد